Wednesday 14 May 2008

Naar Moab USA

Christiaan, 14 mei 2008
Nederland Nederland, Thuis

Naar Moab USA

Zo, dat valt weer zwaar, met het mooie weer inpakken! Maar het is voor een goed doel. De tocht gaat via Phoenix in Arizona naar Moab. Ik hoop donderdag aan te komen in Phoenix en dan gaan we vrijdag nog wat voorraad in slaan voor een kampeertocht met de Jeepexpeditions club. Kijk maar eens op: http://www.jeepexpeditions.org/
Ik hoop dat ik via deze website jullie op de hoogte kan houden van de avonturen. Dat zal zeker lukken als we een computer tegenkomen, maar ik denk dat we ongeveer een week zonder pc zulen zijn als we echt Canyonlands in zullen gaan. Misschien dat ik dan af en toe eens met de telefoon een berichtje naar de website kan sturen.
Verder is het afzien natuurlijk. Ik ben bijrijder in ee Jeep met Airco en gaat zelfs een echte Chef mee voor een diner onder de sterren!
Tot in Phoenix!